دستگاه جدول زن خودرویی

المیرا خشابی
11 آوریل, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

دستگاه جدول زن خودرویی

در امور شهر سازی و عمران یکی از کاربردی ترین دستگاه ها ماشین جدول زن خودرویی است. امید عمران سهند سازنده این دستگاه ها در انواع ابعاد با سفارش مشتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدول زن های دستی و خودرویی با ما در این نوشته همراه باشید.

جدول زن چیست؟

جدول زن یک دستگاه کاربردی برای تولید برای تولید سری جدول های شهر سازی است. ساخت جدول و بلوک نیازمند این دستگاه ها است تا بتوان با سرعت عمل بالا و دقت زیاد این مصالح را تولید کرد. دستگاه جدول زن در مدل های متنوع تولید میشوند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند.

جدول زن دستی

دستگاه جدول زن دستی ساده ترین نوع این دستگاه، جدول زن است. تمامی عملیات در این دستگاه بصورت دستی انجام میشود و تنها ویبره دستگاه به وسیله الکتروموتور صورت میگیرد. برای ویبره در دستگاه های جدول زن از الکتروموتور 1.5 اسبی استفاده میشود که به راحتی عملیات ویبره را انجام میدهد. اما باید به این نقطه اشاره کرد که ساختار دستگاه بصورتی است که عملیات به سادگی در این دستگاه ها انجام میشود و نیاز به قدرت بدنی بالا برای انجام این عملیات نیست.

کاربرد های دستگاه جدول چیست؟

کمی دقت به اطراف خود میبینیم که جدول جر پر مصرف ترین مصالح در امر شهرسازی است. امروز میتوان با راه اندازی یک کارگاه جدول زنی درامد بالایی کسب کرد و همچنین باید به این نقطه نیز اشاره کرد که مصرف این مواد

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.